Stolt som en tupp

Skrapar näsan i taket, mallgroda,
skrytmåns....... det finns många namn att ge till dem som lider av den svenska avundsjukans bacillusk.

Själv är jag stolt som en höna när jag glider fram i Thelma, iklädd foppatofflor och mysbyxor på väg att köpa kattsand till systern min.
Nåja, ibland gnistrar det till, då glider jag runt, välklädd, sminkad och med höga klackar( ligger visserligen på sätet bredvid så jag byter när jag går ur bilen) och då känner jag mig verkligen som Thelmas partner Louise i filmen med samma namn.
Har dessutom för första gången börjat torka en bil i stjärten så att hon ska glänsa och vara fin. ( Jag som tidigare tvättat min bil två gånger om året)

Slutligen önskar jag alla er, som ännu inte har svimmat över min personlighetsförändring, eller snarare sagt nya läggning, bilsexuell, en riktigt härlig dag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0