Midnattsloppet nästa

Gårdagens kräftskiva var trevlig och varm, men även denna dag avslutades med ett besök på akuten. Troligen njurstensanfall! Det hela slutade dock väl och idag sitter den drabbade på ett flygplan till Nice.

Dagen i dag är en lugn väntan inför kvällens äventyr, Midnattsloppet.
Jag ska inte springa utan är på plats för att heja fram nära och kära.
Men kanske nästa år? Att springa, löpa, jogga ( kärt barn har många namn) är och har alltid varit den motionsform som passat mig mest. Jag vill nämligen vara själv och inte skutta omkring bland andra, en tråkig typ kanske.

Det och att dansa, älskar att dansa, men det är samma sak där, jag älskar att dansa ensam, gärna i skogen eller naken på tomten.
Afrikanskt, frigörande, randigt, blommigt
Ja hur som helst men inte bugg. Det är alldeles för konstruerat och kontrollerat, även om det säkert är skitkul!
Då måste jag ändå nämna att jag gick på balettakademin i unga år och där var det kontrollerat ska ni veta!
Men det återkommer jag om.

Ikväll ska jag få njuta av löpandets dans men även sambans färgstarka rytmer. Det brukar ju alltid passera ett sambatåg innan löparna kommer och det vill jag inte missa!

Väl mött kamrater!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0