Måndagstanke

Det har varit en dag där det känns som jag ingenting fått gjort och samtidigt massor. Tandläkar besök, kundbesök m.m
Men så är det i början av hösten, eller rättare sagt höstterminen.

Visst blir man sugen att pröva något nytt!
Därför är jag och kärleken just hemkommen från prova på kören inriktad på pop och rock.
Kul att sjunga i kör tillsammans tänkte vi! Vi får se...
Annars det gamla vanliga, planering av jobb, kurser och festligheter, tror det kommer bli en fantastisk höst, med trevliga middagar och glada fester.

I mitt förra hem stod ju dörren alltid öppen och våra fester var kända i hela grannskapet. Har alltid sagt att den enda fest jag inte kan gå på är min egen begravning, fast då är man ändå med:)
Det ska va gött att leva, annars kan det kvitta!
Sov gott alla fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0