Lördagssol

Lördagsmorgon och solen lyser.
Jag är full av kraft och det är så mycket jag vill göra. Har skrivit en lång lista med positiva måsten, ja jag menar hjärtesaker som att ringa de vänner som jag inte träffat på hela sommaren.
Mina kära, älskade vänner.

Skillnaden känslomässigt mellan en vän och ens käraste är faktiskt sex.
Närhet, ömhet och förtroliga samtal, delar jag ju även med mina nära vänner men jag har ju inte sex med dem.
Nu är livet i en ny fas och det är spännande att introducera min nya kärlek i mitt liv, liksom det är spännande att ta del av hens.

Nu ska jag städa och ordna inför kommande vecka och i kväll är det kräftskiva i stenhuggarens by.
Ha en fin dag !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0