Kungens lilla piga

En ny dag innebär alltid nya saker. Idag ska jag plocka upp fina Annika i staden och vi ska bege oss mot Bogusunds slott. Eftersom slottet renoverats ska det om någon vecka bli invigning med pompa och ståt. Jag ska delge er alla programmet snart. Hedersamt har jag blivit tillfrågad om jag vill vara guide och visa trädgården och parken på invigningen, så nu läser jag på om Per Brahe och andra som varit delaktiga. Det gäller att ha tungan rätt i mun eftersom de första jag ska visa runt har äkta kronor på huvudet:) Jag är sååå glad att även Annika kan ställa upp som guide, då det säkert blir mycket folk. Därför ska vi nu ut och ha lite genomgång på plats! Hoppas ni alla får en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0