Godnatt

Söndagskväll och helgen har gått hiskeligt fort. Umgänge med trevliga människor har varvats med planering för framtida projekt.

Som jag tidigare sagt är det förändringens vind som blåser nu när sommaren går mot sitt slut.
Vid några gånger i livet har jag upplevt en slags metamorfos, fullständig förändring, omvandling.
Jag är i ett sådant tillstånd nu, allt kan hända och gör det.
Mina fasta punkter i livet är där min hjärna och hjärta för tillfället befinner sig.
Det kan vara i en skog, på ett berg eller i en stad.
Huvudsaken är att hjärta och hjärna är med, något annat behöver jag inte ha.
Känner ingen som helst trygghet i materiella ting, kanske i mina tavlor som betyder oerhört mycket för mig.

Nu är det dags att lägga mig i loppkådan
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0