Fredagsreflektion

Sitter och arbetar med en kopp kaffe vid sidan om datorn. Regnet öser ner och jag ska snart förbereda mig för att åka iväg och utföra en del saker, måstesaker.
 
Som en vind blåser tankarna om mina medmänniskor förbi mig, fast jag försöker att koncentrera mig på mitt kommande uppdrag om ett par veckor.
Jag ska guida och vara "glädjeflicka" för 60 av våra kommunpolitiker från Stockholms norra kommuner.
Det blir säkert roligt men samtidigt spännande eftersom de är den gröna delen av livet som ska diskuteras. Under den timme som jag ska rå om dem under deras "tour", ska jag försöka dela med mig av mina kunskaper så gott det går.
Planering, planering....
 
Tänker på textraden "man ska göra det man vill och inte bara det man kan" och så är det. Jag planerar även in sånt som jag vill göra, nya spännande saker som jag inte har en aning om hur man gör, men som jag vill lära mig.
Det blir en spännande, lite läskig och vansinnigt rolig höst!
 
Ps. Egentligen skulle jag skaffa mig en tuff, sexig Catwomendräkt och sätta på mig...men, nä....det är inte riktigt min stil.
Tror ta mig tusan att jag ska åka till Buttericks och köpa en Batmandräkt som jag kan ha på mig när jag åker i Corvetten och sjunger dadadadadadadadadada.....BATMAN!!
 
Forsatt fin fredag på er alla!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0