Eftermiddagstankar

Ibland får man mer gjort än andra dagar. Idag är en sån dag.

Jag har betat av städning och iordningställande av bäddar för mina fyra nattgäster, klippt gräsmattorna, skördat tomater, pratat med kunder och sedan tagit ett svalkande dopp i sjön, i sällskap av yngsta sonen som är på besök.
Jag har ett stort och intressant umgänge med fina vänner och många bekanta, men grädden på moset är i alla fall relationen till mina vuxna barn.
Det är så kul att dela upplevelser och skapa minnen tillsammans på ett jämlikt sätt.
Visst är det så att våra intressen varierar och att vi har olika synsätt på saker men ändå, vilka intressanta och häftiga personer de blivit, alla tre på sitt sätt.
Nu när det kommit in en ny viktig person i mitt liv ser jag fram mot att de ska lära känna varandra, att vi ska få möjlighet att skratta och gråta tillsammans allihop. Att vi alla skapar minnen tillsammans!

Ser fram mot framtiden med glädje!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0