Corvetter och Cornelis

Gårdagens äventyr i Hågelbyparken avslutades med cruising på Sveavägen. Trodde väl aldrig att jag skulle tycka att det skulle vara så roligt som det var. Som fjärde dotter har visserligen min barndom och tonårstid präglats en hel del av sk killgrejor, såsom mopeder, snickeri och skjutning. Detta visar sig även i valet av mitt tidigare berörda shoppingämne, då jag mycket hellre går en shoppingrunda på Claes Ohlsson än NK. Har dessutom alltid tyckt att skytte är jättekul, vilket resulterat i att jag innehar jägarexamen för såväl småvilt som högvilt. På Target provade jag tom att skjuta med en Magnum 45 vilket var en upplevelse! Nog talat om detta. Ligger i sängen efter en mysig dag på Mosebacketerrassen där jag och min syster samt delar av "barnaskaran" varit på Cornelisdagen. Sov gott alla rara Ps. Första svenska kräftan uppäten eftersom vi fick ett spontan ryck och åt det till middag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0