Att vara älskad

Eftersom jag varit bortrest från Sverige under många veckor i sommar, har jag missat det mesta som har skrivits i svenska tidningar och visats på TV. Nu tittar jag i och för sig väldigt sällan på TV, men nyhetsmorgon gillar jag.
Igår satt vi ute och åt middag och märkte hur det succesivt blev mer och mer mygg, och mest surrade det kring mig.
Då berättar sonen för mig att det har stått i dagstidningen om att myggorna dras, attraheras, föredrar en viss blodgrupp, men han mindes inte vilken.
Vetgirig som jag är sökte jag direkt på nätet och fick bekräftat vad jag alltid känt, jag är älskad, men den här gången är kärleken obesvarad från min sida.
Att tillhöra O är att vara hiskeligt populär bland de små blodsugande, filurerna. Runt 83% av alla mygg föredrar O.
Den blodgrupp som attraherar minst är däremot A, lyllisar!
 
Men inget ont som inte har något gott med sig!
Eftersom jag dessutom är negativ (och nu förstår ni att det bara handlar om blodgruppen:) kan jag ge blod åt alla, oavsett blodgrupp, vilken gåva!
 
Så var inte rädda om det sker en olycka och det är blodbrist, jag ställer upp!
 
Önskar er alla en fin och kreativ dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0