Röda dagar

En röd dag till, innebär det att de andra dagarna är gröna?
Som egen företagare finns det ingen speciell färg på dagarna, alla dagar är arbetsdagar eller dagar som kan fyllas med annat. Allt går ihop.

Som idag, huvudet är fullt med strategiska tankar om utformning samt logistik inför veckans deltagande på Nordiska Trädgårdar.
Kommer den blå fonden funka, det har blivit problem fick jag veta i går, och reklambyrån jag i vanliga fall har röd dag idag.....
Kommer ryggen att palla? Dras med ett gammalt ryggskott som gjort mig lite rädd att bära lika tungt som jag brukar.
Hinner allt komma i ordning? Det beräknas ju ändå att komma tusentals besökare.

Det är då eller rättare sagt nu som jag försöker leva som jag lär, och ge problemen, rätt proportion.

Visst är det en stress om Nordens största Trädgårdsmässan även blir min sista pga. att allt rört i hop sig,
Tänk om allt blir kaos och inte alls så fint som jag tänkt mig.
Tänk om tiden inte räcker till....

Men......
jag har tak över huvudet, mat för dagen, människor omkring mig som jag älskar och som även älskar mig.
Jag är frisk, har fantastiska barn och lever!
Tänker på orden som hjälpt mig så många gånger:

"Livets stora hemlighet, allt blir bra"

Kram

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3220375/images/2012/pic_197576681.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0