Matsäcksdags...

Vaknar och börjar göra i ordning matsäcken.
Smörgåsar med stekt ägg, kaffe i termos, juice och äpplen.

Ska vara chaufför i dag, köra nio glada själar ut till Stockholms skärgård. Vet inte vart men det spelar ingen roll, det är bara spännande att komma till platser jag aldrig varit på.

Det slår mig ofta att jag sett många ställen i världen och har många ställen kvar, men det gäller Sverige också!
Det är därför jag vill ha en husbil, för att se mer av Sverige.

Som alla andra föräldrar har många år ägnats åt planering av tiden.
Semestrar och resor, planeras efter barnens lov och aktiviteter. ( synen på ledighet i skolorna, är en sådan lång historia så den får jag ta en annan gång!)
Nu är barnen stora och jag kan göra vad jag vill, när jag vill (självklart utifrån ekonomiskt utgångsläge)
För det är så sant som det är sagt att det bästa i livet är gratis.
Hälsa, Kärlek, Vänskap och intryck som ger avtryck!

Ha en fin dag allihop!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0