Kvällen före dagen efter....

Nu är jag hemkommen efter en intensiv dag. Först bygga balkong på mässan och sedan den sista kursdagen på balkongkursen.
Vilka duktiga deltagare, ska bli spännande och se deras balkonger till sommaren. Tolv deltagare, tolv olika drömmar.
Känner mig alltid som Baloo, björnen, när jag har kurs. "Jag vill lära dom allt jag kan"
Tycker alltid jag tjatar om att man måste lyssna på sina egna drömmar, och strunta i vad som är trendigt.

Jag har inga behov att lämna avtryck i egenskap att " här syns det att Ulla har designat" utan säger alltid "det är du som ska bo här, inte jag"
På samma sätt är det med balkongen på Nordiska Trädgårdar.

"Här bor jag och jag gör som jag vill" är kännetecknet för visningsbalkongen.
En syn jag delar med fina Leif och fina Lena som jag skapat balkongen tillsammans med.
På balkongen har människor vi tycker om och som för alltid finns i våra hjärtan vävts in i miljön. Barn, vänner och kärlekar.
Nu hoppas jag bara att så många som möjligt kan komma på besök!

Kram och Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0