Jag är kär....

Jag är kär......i den lille krabaten på fotot.
Åt lunch med en vän i det fina vädret, och fick lära mig en massa nya saker, om hur det går till i hästvärlden.
Det är verkligen så att man lär sig något nytt varje dag!

För en vecka sedan kom den lille hingsten till världen, men i samband med förlossningen dog hans mamma, stor sorg! Vad händer?
Jo, kontakt tas med amningsjouren som vet att det finns ett sto som även hon förlorat sina ungar (tvillingar).
Snabbt transporteras den nyblivna mamman med fulla juver till den lille föräldralöse krabaten och kärlek uppstår. Visst låter det som en saga?
Men det är sant!
Gav mig hem, glad i sinnet och med bilen full av kaktuskott hämtade från Malta.
( Fick dom överraskandes av en ny vän, blev jätteglad!)

Så dagen blev en riktig överraskning, så som alla dagar blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0