Godnatt gott folk

Det är mycket nu....
Kurser, ritningar, föredrag och uppbyggnad av Balkongen inför Nordiska Trädgårdar på Älvsjömässan.
Spännande men även mycket jobb.

Jag har alltid haft ett starkt driv, en längtan till uttryck på olika sätt, som ibland känns som en feber. Har alltid ett block bredvid sängen där jag kan klottra ner en ide, tanke som väckt mig i min sömn.
Sedan kommer ju nästa fas, genomförandet som inte alltid är det lättaste.
Det ska planeras, jagas pengar och avsättas tid.
För så är det, jag både vill och försöker förverkliga de idéer som kommer till mig.
Jag vill göra det jag tycker är kul, intressant och givande utan att trampa någon på tårna eller göra avkall på min egenart. Alla människor har sin egen inre kompass.

Godnatt gott folk, det finns ingen kopia av er, bara orginal!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0