Caf'e

Vilket fint trädgårdscafe med tema ost och vin. Alla var så nöjda och glada.
Känner så stor tillfredställelse av att se alla glada miner!
Beställde massa jord, koskit och annat smått och gott. Sammanlagt 39 säckar som kommer nästa torsdag.
Efter det på kundbesök till Näsby park.
Det slår mig alltid vilka enorma köer det är åt Danderyd till. Alla som dagligen köar, i timmar, för att komma hem eller åka bort.
Timmar som kanske ägnas åt telefonsamtal eller annat, kanske läsning? Ja just det läsning.

Nu ska jag avslöja att jag är en livsfarlig chaufför, ibland.
Läser gärna en tidning när det är bilkö, eller sminkar mig om jag behöver.
Har tränat upp en otrolig styrförmåga med knäna, kan både åka framåt och sminka mig samtidigt, det ni!

Ojoj vad trött jag är, och klockan är bara sju. Ska blunda en timme...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0