đŸŒżâ™„ïžđŸŒż

Det blev kaffe och Ă€ggsmörgĂ„s idag igen. NĂ€rvaron av mina Ă€lskade familjemedlemmar var stark och jag kĂ€nde ett lugn som ett besök pĂ„ SkogskyrkogĂ„rden alltid ger. KĂ€nner dock ett stĂ€nk av melankoli dĂ„ jag ser alla gravar som ser sĂ„ bortglömda och ensamma ut att tanken pĂ„ att sĂ„ smĂ„ningom kremeras och strös i minneslund kĂ€nns befriande. SjĂ€lvklart Ă€r det utifrĂ„n mina tankar, mĂ„nga vill ju ha en grav att gĂ„ till. VĂ€nnen Jannes verktyg har blivit sĂ„dĂ€r chict bruna av rost och jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ att han mekar för fullt i himlen. 
Nu ivÀg med grenar och kvistar som Àven de ska till sin sista vila kompostering, dÀr orden "Av jord Àr du kommen, jord skall du Äter varda" verkligen stÀmmer.
đŸŒżâ€ïžđŸŒż (null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0