Nattvak

Under sju år jobbade jag natt. Anledningen var att mina tre barn inte skulle behöva slitas upp för tidigt på morgonen för att gå till dagis, men även att jag skulle ha möjlighet att jobba konstnärligt på dagarna.
Hur trött jag än var så fick jag det stt fungera och jag hoppas att det gör det idag också. 
Inte en minut har jag sovit i natt av den enkla anledningen att jag går i väntans tider, ska bli farmor💕
En fantastisk upplevelse som väntar och i natt har jag följt förlossningsarbetet  som ännu inte är färdigt. Därför ligger jag nu, med ögon likt ett nattdjur och tittar på nyttigheter och onyttigheter på min telefon samtidigt som jag med jämna mellanrum tittar om ett nytt sms har kommit. 
På återseende🌿 (null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0