onsdagstankar

Trots att sommaren inte är den soligaste, känner jag värmen från mina nära och kära. 

Det känns som de flesta är i en fas av vänlighet och glädje över att umgås med varandra, så det har varit lunch eller middag så gott som varje dag i trevligt sällskap och det ger naturligtvis extra värme i hjärtat.

Samtidigt flödar Stockholm av roliga och intressanta saker att göra, som konserter, utställningar, teater, bio och massa andra häftiga upplevelser. En del kostar pengar men det mesta är gratis, helt fantastiskt! Därför ligger jag här, trött med tunga ögonlock och antecknar i kalendern vad jag inte ska missa och det är mycket eftersom jag är så nyfiken på vad livet har att erbjuda.
I morgon är en ny oskriven dag och jag känner sömnen komma smygande samtidigt som hjärnan letar toner till musiken från kvällens konsert med Folkbus.
Livet blir vad vi gör det till och allt vi gör och har gjort mot andra men även mot oss själva slår tillbaks som en boomerang
Godnatt och sov så gott🌺



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0