Tack och godnatt

Summerar helgen med två ord, varma relationer. 


Fredagens middag i sällskap av fem andra kulturintresserade vänner med samtal om livet och det som gör det värt att leva, kärlek, barnen, vänskap, kultur, natur och god mat och dryck. Middagen var väl komponerad och vinerna som serverades sagolikt goda, ja allt var som en varm sommardag.

Lördagen ägnades tillsammans med finaste gudssonen med upplevelser i form av utställningar, vätskestopp i anrika lokaler som operabaren och Den gyldene freden och samtal blandat med mycket skratt. 
Och så kvällens middag med systrar och väninnor där maten stod i centrum och samtalen mest handlade om minnen, men det var spännande också. 
Nu ligger jag i sängen och känner stor tacksamhet till livet som gett mig så fina vänner och fantastiska barn som det verkligen är en gåva att få umgås med. Jag hoppas och tror att jag inte kommer ligga på dödsbädden och ångra att jag inte träffade mina barn och vänner oftare, vilket enligt forskning är det människor ångrar mest i sina liv. Tack och godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0