Afternoon Tea

Träffade ABSOLUTGLÄDJE  gänget hemma hos Annika för att prata och planera roliga event under året. Hon bjöd ( naturligtvis:) på en smarrig tebuffe med glutenfria scones, cashewnötter och smarriga marmelader, allt hemgjort naturligtvis! Det är något speciellt att träffas på eftermiddagen och dricka te tillsammans, det blir liksom trevliga samtal av sig själv. För mig är det i allafall så att det är vanligare att man tar en fika eller ses över ett glas vin, men te är inte så ofta. Vad det nu beror på så blev mycket gjort och sagt, presentationer blev skrivna, utställningsmontern blev i stora drag färdigskissad och magen blev fylld av diverse gottis. Mätt och belåten åkte jag hem och fortsatte att skriva på ett av mina andra projekt. Om det var sockret i marmeladen, glädjen över vänskapen eller vårens ankommande, vet jag inte för trots att det var kväll, kände jag mig så pass pigg att jag skrev ett par timmar innan jag somnade ovaggad.
En sak är säker, våren kommer absolut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0