En dag på jobbet



Idag var det med viss trötthet jag gav mig iväg till dagens uppdrag. Det kostar på att vara ute på baluns, men det ger glädje och ork till själen. Det var länge sedan jag skrattade så gott som igår, så där som man nästan får kramp eller kissar på sig. Att få umgås med människor som verkligen vill en gott från hjärtat är helt underbart, så trots att sömntimmarna inte blev så många har dagen flutit på. 
Kulturella möten är något jag brinner för och en film som verkligen skildrar dessa är den helt underbara" en oväntad vänskap" Med smågodis ( ingen bio utan godis) och nedsläckt lokal blev filmen en positiv grund för diskussioner.
Mao en bra fredag än så länge. Nu sitter jag i en fåtölj med fötterna på bordet och försöker ladda batterierna med en microsömn för snart är det dags för nya trevligheter och nya möten. Bordet på restaurangen är bokat till 18 och hur kvällen slutar vet ingen, inte ens jag. Önskar mig och dig en fin kväll i gemenskap med snälla och kärleksfulla människor som vill oss väl❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0