Godnatt gott folk

Åter i Norrköping, börjar vänja mig vid hattandet. Än slank jag hit och än slank jag dit....
Ikväll åt jag middag med Anneli som är mer bevandrad i stan än vad jag är.
Under vår promenad upptäckte vi att det fanns fler bra restauranger i stan.

Men vet ni vad, det blev plankstek igen, om än på ett annat ställe den här gången, kanske är det en blivande Norrköpingstradition.

Åter på hotellet tänkte jag arbeta en stund, gå igenom uppgifter osv, vara duktig helt enkelt.
Efter att ha lagt mig i sängen (som var ovanligt skön) tog jag beslutet att bara njuta, läsa en tidning och drömma mig bort till varma hav och levande städer.

Känner mig, om inte busig så i alla fall lat och onyttig och det var länge sedan.

Kanske är det inte så konstigt att jag är trött, gick upp 4.30 i morse så det känns verkligen inbjudande att gunga in i sömnens värld
Godnatt gott folk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0