Naturens under

För rätt så många år sedan gjorde jag ett uppdrag åt en väldigt duktig fotograf.
Växtvslet var oerhört anpassat till fågellivet, med buskar som var taggiga eller fulla med tornar. Bra buskar att gömma sig i .
Jag kände mig en smula fånig när jag vandrade runt med min lilla kamera för att dokumentera.
Det var vår och kastanjen stod i blom, precis som nu.
I min iver över naturens underverk frågade jag Mattias om han hade fotat en kastanjeblomma på nära håll.
Självklart, svarade han och det var ju väntar men ni andra?

Stanna upp och betrakta underverket.
Miniatyrorkide, barbiebukett, ja det är fascinerande med tre färger i samma lilla blomma. Gult, orange och rött!.
Naturen är verkligen förunderlig!!

Sov gott allihop!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0