Känner mig en smula stressad fast över att vintern höll naturen i sitt grepp så länge.

Som trädgårdsmästare blir ett sånt här år väldigt intensivt. Det blir lite som ketchupeffekt när ingenting händer, ingenting händer, men plötsligt händer allt.
Fröer ska sås, potatis sättas och jobb planeras.
Efter tre månaders resa i kombination med köpet av en gård börjar kassan onekligen sina så nu planerar jag in jobb. Det känns bara bra eftersom det kliat i fingrarna att få jobba.
Idag har jag slitit varg som man kan sägs.
Beskurit buskar, börjat städa hönshuset och eldat. Massor!
Pratade med bonden för att höra om det var ok även om eldningstiden är ute, och det var det!
Maria dök upp framåt kvällningen med en matta samt stolar och bord som jag fick, fina saker!
Tänker ofta på vilka fina och omtänksamma vänner jsg har! I morgon är en nya dag
Kram allihop och sov gotti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0