Vänskap

Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen, lyder texten på skylten.
Som jag tidigare skriver försöker jag leva som jag lär, men tyvärr gör jag inte det just nu.
All tid går åt att ordna med Vrian och så kanske det måste vara.
Pappersarbete, framtidsplanerande och vanlig skötsel gör att dagarna springer iväg vilket innebär att jag blivit fullständigt asocial.
Tackar nej till en massa roligheter för att tiden inte räcker till. Sa häromdagen att jag får vara glad mina vänner finns kvar när jag lyfter blicken uppåt igen.

Slutsatsen är då den, att jag lever inte som jag lär, just nu, men snart varma sommarkvällar i goda vänners sällskap!

Godnatt allihop!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0