Pytt i pannakänsla

Måndagsmorgon och början på nya veckan.
Jag står fortfarande med mina fötter i olika delar av Sverige, vilket innebär att även alla viktiga papper och dokument får fötter.
Fakturor, ansökningshandlingar, bokningar och.......toalettpapper.

När allt går snabbt och jag bor på olika ställen blandas även allt ihop, som en riktig pytt i panna.
När jag vaknade i morse var jag övertygad om att jag hade kokta ägg i facket på köksdörren. Lätt förvånad kom jag på att det är i Västerås dom ligger i kylen. Samma sak när jag satt på toaletten i Västerås och var helt säker på att det fanns en påse toarullar i skåpet och kom på att det har jag på Ingarö......tack för att jag satt och läste Västeråstidningen!

En sak vet jag dock och det är att när jag vaknar upp och ser konturen av en rygg så har jag sovit i Sollentuna.
Det ska bli trevligt att möta den synen även i Västerås!

Ha en fin dag allihop, var än ni befinner er:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0