Kram

Nu regnar och blåser det för fullt här i Florida och det känns faktiskt helt ok.

Det är ju så att när värmen legat på i fler dagar och himlen är svart känns det skönt när det befriande regnet kommer.
Eftersom jag blivit en klok dam smörjer jag trots detta in kroppen med solskyddsfaktor 50.

Ser även att växterna mår bra av regnet. Överallt är det knoppar som längtar att få slå ut, det märks att det har varit vinter här också eftersom många träd är avlövade

Vi ska snart ge oss i väg söderut på en liten utflykt jag och gossarna. Det känns skönt med en fixardag så att all teknik funkar nu när jag ska försöka ordna årets planering.

Tänker på er mina nära och kära hemma i Sverige
Kram



Kommentarer
Anette

nker på dig/er också. Kan förstå att ni längtar hem men vänta ett tag till!
Full snöstorm och halka som SNOR...SÅ vanka runt där ett tag till...puuussss

2013-02-12 @ 18:55:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0