Kom och köp konserverad gröt

Det har varit jul och helger här också och med dessa följer reor. Fast....det är nog rea året om här.

Nu ska jag inte tjata mer om att jag ogillar shopping som företeelse, men självklart är det bra om det är billiga priser på det jag vill ha.
Så jag går in lite var som, tittar och funderar.

Behöver jag en ny surfingbräda? Behöver jag ett nytt snorklingset ? Behöver jag en ny t-shirt med texten att jag är beachens bitch?
Behöver jag ha flip- flops med texten I love Miami?
Behöver jag ha ett jättestort Marguiritaglas?
Behöver jag ha en ny bil?
Behöver jag ha nya läppar?
Behöver jag ha nya bröst?
Behöver jag ha sömnpiller?
Behöver jag ha olycko- lyckopiller?
Behöver jag en ny man?

Även om allt ovannämnda finns på rea här, måste jag nog säga
Nej tack!

Ha en kärleksfull och kreativ dag allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0