Get!

I morgon är det dags att prata utevistelse och hur man skapar en terapiträdgård på Aros kongress inför 100 förhoppningsvis kunskapshungrande chefer och andra personal inom äldreomsorgen.
Det ska bli kul eftersom jag både brinner för ämnet och känner att jag har en hel del erfarenhet och kunskap inom ämnet.
Dagen har därför inneburit finslipning på min presentation.
Snön som låg vit har smält bort, till glädje för både hönorna och mig så det var en trevlig syn att se hur de gick omkring och betade gräs, som små kossor.
Apropå kor, tänk vad man saknar mjölk när man inte har det hemma. Aldrig har väl kaffet smakat så illa som då.
När affären ligger knappt en mil bort är det kanske bara att vänja sig ...
Men jag ska inte gnälla utan hellre då tänka framåt och lösningsfokuserat.
Till våren kommer jag nog skaffa en get, eller två och då mina vänner, är det slut på mjölkpriset!
Önskar er alla den bästa kväll som går att få



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0