Kök

Idag var det som om våren lyckades ta sig igenom kung Bores fästning.
Luften var hög och.....ljus? Ja, det är svårt att förklara.

Under dagen kom många intressanta och roliga möten till stånd och trådar till ytterligare ett spännande nätverk knöts.
Det kommer bli några intensiva och händelserika veckor framöver!

Efter arbetsdagen åkte jag och Bill till Ikea för att handla kök och jag tror vi slog rekord i effektivitet.
Två kompletta kök, med stommar, luckor, diskbänk och kranar, ihopplockade från hyllorna, på mindre än två timmar, pust.
Som tur var lös kunderna med sin frånvaro så det var uthärdligt att vara där och handla.
I morgon väntar föredrag och presentationer så nu måste jag lägga mig, kan inte hålla ögonen öppna.
Sov gott allihop



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0