Jerka

Igår var det dags att se om jackan passade.

Eftersom jag åkte iväg till USA den 26 december blev det väldigt tight med tiden att fixa Jerrys jacka.
Efter att ha bestämt vilken design som jackan skulle ha var det skyttetrafik mellan mig och skinnskräddaren i Malung. De är verkligen fantastiska masarna och kullorna!
Sedan var det stansning av nitar och strass, i tusental, det måste ju synas att det är de Grande Final!

Så igår, efter en underbart god middag på favoritprogram Blå porten, var det dags för besiktning och ja, jag kände mig helnöjd.
Det var en fantastisk show så när jag och systrarna begav oss hemåt, var det med ett leende på läpparna.

Somnade med I can jive i öronen:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0