godmorgon

Älskar att vakna tidigt och känna solens värme stråla. Är som bekant morgonpigg och ser frukosten som den godaste måltiden. I dag väntar en dag av praktiska sysslor inför kommande äventyr. En guidad visning av gården i Enköping, kanske ett besök på gården i Västerås, en tripp till Uppsala och möte med revisorn samt andra ärenden som måste göras. Att vara "egen" i dubbel bemärkelse, innebär att alltid vara stand by, alltid vara beredd på att händelser som påverkar ens arbetsliv sker, helt utan föraning. När jag minst anar det kan ett fantastiskt tillfälle till nya projekt, ny utveckling dyka upp. Kanske får jag ta en utflykt till skogarna kring Västerås för att undersöka möjligheterna till olika kurser, bland granar och tallar, vi får se. Dagen har bara börjat och jag känner mig stark och nyfiken inför vad som komma skall. Önskar er alla en underbart kärleksfull och kreativ dag, var ni än är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0