God kväll

Gårdagens kräksjuka lämnade kvar en trött kropp. Kände mig som ett utskitet lingon, som min pappa sa.

Dagen har varit varierad.
Besökte Fenix, en förening i Hägersten för kolla lite hur de jobbar. Tycker det är spännande att se hur nonprofit företag arbetar. Där vinsten går in verksamheten och detta innebär att det kan ske ständiga förbättringar.

I morgon väntar ett möte med ett nytt gäng samarbetspartner. Eftersom jag varit bortrest i tre månader är det första gången jag har möjlighet att träffa dem.

Sedan är det dags att boka möten med mina älskade vänner, tre månader är lång tid och jag saknar att skratta och gråta tillsammans med dem.

På torsdag trädgårdsmässa och på fredag bär det i väg till Luleå.
Ha en fin kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0