Boden i mitt hjärta

Idag gick vi upp och åt en underbar frukost, ni vet dessa häftiga hotelfrukostar.
Man brukar ju säga att man ska äta frukost som en kung, lunch som en herreman och middag som en slav och det anammar jag gärna. Kan utan problem äta biff med stekt lök och potatis till frukost.
Nåväl, efter frukosten gav vi oss ut på en promenad i den strålande solen. Besökte kyrkan, gick ner till Kulturens hus samt gick på gator vi aldrig satt vår fot på tidigare.
Helt plötsligt föreslår Magnus att vi ska åka till Boden eftersom han vet att vi hsr släktingar där.
Nu tänker jag berätta en historia som tar lite tid och klockan är mycket och jag är trött....
Fortsättning följer, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0