Bilvila

Så har jag då nästan lyckats bli klar med alla presentationer.
Till myndigheter över hela Sverige känns det som.
En hel dag framför datorn gör att jag känner mig som en sömngångare, ni vet ett sånt där djur med jättestora, runda ögon.

Blev mycket riktigt jättetrött fram mot eftermiddagen så för att orka med att hålla kvällens trädgårdskurs, var jag tvungen att ta en powernap i bilen, på Vanadisvägen.
Efter en stund kände jag mig betraktad så jag öppnade ögonen och där, stirrandes in i bilen stod två flickor i 11 årsåldern. Efter en vinkning och ett leende förstod töserna att jag var ok och gav sig fnittrandes iväg.
En smula piggare gav jag mig iväg för att hålla i trädgårdskursen och efter det kunna lägga ytterligare en dag bakom mig.
Nu önskar jag er alla en god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0