Trött

Trött......
Det är mycket nu, långa dagar fyllda av gott och blandat.

Vill hinna slutföra en utställning som hänger över mig. Det är en presentation över en trädgård jag gjort som nu firat tio år. Meningen är att jag ska visa hur man skapar en terapiträdgård från start, till inspiration och glädje för andra äldreboenden.

Höll den sista utbildningen om trädgårdens betydelse för hälsan idag, kul med så engagerade deltagare. Har ju pratat om detta i så många år och är glad att det nu börjar bli ett naturligt samtalsämne i omvårdnadssvängen.

Sedan bar det iväg till fina vännen på hospice, alltid kärleksfullt.

Nu är jag trött och ska snart lägga mitt nyklippta huvud på kudden.

Sov gott alla människobarn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0