Skål

Har arbetat hela dagen och ser ljuset i tunneln:)
Kursen jag ska hålla i morgon och på tisdag är i Sala så det blir att starta tidigt, det tar nog en stund att köra dit.

Fick fikabesök av Gunilla och det blev en liten paus i arbetet. Det är så roligt att vi är fler som funnit kärleken på " äldre dar" och vi pratade om vikten av ärlighet mot sig själv och sin partner.

Kommer på mig själv att bli varm i hjärtat då jag stolt berättar över de överraskningar som min älskade vän, med jämna mellanrum kommer med.

Som igår, köket förvandlades till en minifilial till Systembolaget, i dubbel bemärkelse!
Eftersom jag inte är någon storkonsument av alkohol fick jag en drös med halvflaskor av goda viner och champagner. Alldeles perfekt till maten eller när jag bara vill njuta av ett glas eller två.
Det är skillnad mot boxar det!
Nä, nu ska jag sluta vara en mallgroda och fortsätta att jobba!
Önskar er alla en fin kväll!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0