Nya möten

Älskade alla ni, er som jag känner och er jag ännu inte än lärt att känna.
Var på en kvinnomiddag i går, med ett gäng på sådär 15-20 honor i varierande ålder, med övervikt åt oss medelålders.
De flesta arbetade som någon form av chef inom vårdsektorn, men några av oss hade andra inriktningar.
Det går naturligtvis inte att hinna prata med alla på en "afterwork" middag som det här, men jag tycker det är spännande att vara delaktig i de nätverk som alla vi honspindlar väver omkring oss. Nätverk som hitills är spännande att fastna i.
Alla möten som sker i livet är fruktbara på ett eller annat sätt, har alltid känt, (ibland först efteråt) att det här sker för att jag ska lära mig något av det. Oftast roligt men ibland oerhört sorgligt.
 
Nu ger jag mig iväg mot nya möten!
 
Ni vet vad jag tjatar om, en öppen hand får allt, en sluten hand får ingenting!
 
Ta hand om varandra och de tillfällen som bjuds idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0