Nedräkningen börjar....

Jag tror att vi alla blir som barn igen när vi har något roligt som väntar.
 
Ta adventskalendern som exempel, varje dag i nästan en månads tid, öppnas en lucka och vips är man en dag närmare målet, julafton.
Idag ska jag köpa en kam, ni vet en sån där "muckarkam". Egentligen skulle jag kunna köpa tre eftersom jag har tre "julaftnar" framför mig. Men som sagt, jag börjar med en, där den sista pliggen bryts av den 26 december, då nästa stora äventyr börjar.
Livet är spännande, fantastiskt och en smula läskigt, som det är när man kastar sig ut i det okända, med enda vetskapen om att allt blir bra.
 
Livet är verkligen ett kinderägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0