Lördagsmorgon

Har en fin morgon, lugnt och skönt.

Fina, djupa samtal i den tidiga morgonen. Planering inför det kommande livet, spännande och roligt.
Äter frukost som på hotell med en god buffe framdukad.
Vi har funnit en rutin min älskade och jag, han ordnar frukosten och plockar fram allt, jag dukar av medan han smälter maten i soffan.
Vi skålar med våra glas, fyllda av den gröna och oerhört nyttiga drinken och känner oss förberedda att möta dagen.

Idag ska vi arbeta sida vid sida, vilket blir en träning inför det kommande liv som väntar. Lyssnar på ring så spelar vi och just nu sjunger Helen Sjöholm "Jag vill känna att jag levt mitt liv.......

Önskar er en fin lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0