Kväll

Undrar vad det är för någon åkomma som drabbat mig?

Vaknade med huvudvärk i förrgår, igår och idag, inget roligt alls!
Visst finns det piller att ta, ja jag var tvungen att ta några, men det känns inte roligt att stoppa i sig främmande ämnen. Treo, Alvedon och Ipren finns ju i varenda butik nu för tiden.

Jag vet att jag tagit upp saken tidigare men jag gör det igen. Jag lägger inte in någon moralisk värdering, men för mig går det mot hela mitt inre att tillföra kroppen konstgjorda ämnen. Jag har fött tre fantastiska barn och kroppen har formats därefter. Aldrig i livet skulle jag stoppa in plast, silikon eller annat onaturligt för att dölja de "skavanker" som naturen givit mig.
Lika främmande är det att stoppa i mig gift i form av piller som symtomlindrare.
Mår jag dåligt finns det anledning till detta och då försöker jag ändra det. Sover jag dåligt finns det säkert skäl till det också och då får jag försöka ändra på det.
Jag vet dessutom att jag kommer sova dåligt inatt, eftersom planerar program inför kommande vecka då jag ska hålla en ny kurs.
Meningsfyllda aktiviteter i vardagen, kul och intressant för deltagarna ( hoppas jag)
Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0