På väg igen....

Klockan är fem och jag ska plocka in de sista sakerna i resväskan.
Den är liten och går under handbagage vilket är väldigt skönt.

Jag har rest ganska mycket och med tiden insett, att risken att ens väska kommer på villovägar är rätt stor. Det har tom hänt vid två tillfällen att den dessutom inte alls kommit fram och det resulterar i en del besvär.

Att det första man behöver göra när man nått sin destination, är att ge sig ut och "shoppa", Hur kul är det att leta efter trosor när det är 30 grader och man helst vill hoppa i badet, vilket inte går eftersom bikinin ligger i väskan!

Dessutom är det skönt att slippa, stå och glo på bandet som åker runt, runt, när man bara kan traska ut genom passkontrollen.

Så nu kära vänner väntar ett av de ställen som finns med på min lista, ni vet den jag betar av över de saker jag vill göra innan han med lien kommer på besök.
Önskar er alla en underbar dag!



Kommentarer
frida

Hej, haft en bra dag? ta hand om dig !:)

Svar: Detsamma
ullafriberg.blogg.se

2012-06-14 @ 10:10:42
URL: http://chemicalcolours.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0