Nedräkning

Vaknar och känner att jag börjat räkna ner dagarna med jobb, för att kunna vara ledig.

Nu är det ju så, att som egen företagare med skapandet som inkomstkälla, är jag aldrig ledig ( om jag ska uttrycka det så)
Av den enkla anledningen att det är så kul, ja det går helt enkelt inte,

Använder mobilens kamera ständigt,
- Oj vilken fin buske, wow vilken vacker fågel, shit vilken vacker kvinna/ man.
Klick, klick, klick!!!
Jag vet inte vad jag ska använda bilderna till, men allt som oftast kommer de till nytta. Ibland till detta forum.
Nu ska jag äta frukost och ge mig av mot nya arbetsäventyr!
Ha en spännande och kärleksfull dag allihop, Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0