Midsommar!

Idag är det den 22 juni, midsommar och solen skiner!

Samtidigt är det med värme och vemod jag reflekterar att det är min bröllopsdag, den 33 i ordningen om jag fortfarande hade varit gift med samme man. Nu blev det 31 år innan vi skiljdes.

Livet tar sin egen väg ibland och omständigheter gör att vi av olika skäl tappar bort varandra på vägen.
Sorgligt, javisst men kanske även oundvikligt under livets gång.
Tatuerade in Que sera, sera 2009 och det har visat att så är det, det blir som det blir, och livet väljer sin egen väg.

Idag är det midsommar som sagt och låt oss alla gå ut och plocka sju olika slags blommor och lägga under kudden, oavsett om vi är ogifta eller har varit gifta i 33 år.
Kärleken väntar runt hörnet och det är bara att öppna famnen, säga till kärleken, välkommen in i mitt hjärta.
Och jag kan lova er, den kommer bara du släpper in den!

Önskar er alla en fin midsommar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0