I studenttider

Nu är det studenttider och det festas i var trädgård och lägenhet.

För min del är det kapitlet över när det gäller mina barn, men jag gläds med alla andra.
Jag älskar fest och mina vänner vet att jag alltid sagt, att den enda fest jag tackar nej till kommer vara min egen begravning, och då är jag ändå med:)

Därför håller jag till fullo med den som härom dagen, på radion, hävdade att om det är några som ska sjunga att de är bra, så är det nyblivna mödrar.
Tänk er " För jag har framfött en unge, för jag har framfött en unge, för jag har framfött en uuunnggeee, fy fan vad jag är bra....." osv.
Det vore något det!
Sedan flaggor i olika färger, gelehallon, kalvdans och kanske en placentapudding för den som vill och vågar!
Nu ska jag ut till den lånade tvättstugan och kanske, kanske sjunger jag
"För jag har tvättat kläder, för jag har tvättat kläder, för jag har tväääätat kläääder, fy fan vad jag är bra !!!

Önskar er en trevlig afton!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0