Here comes the sun

Vaknar och sätter på Nina Simone... Nä nu blev det fel.
Vaknar och sätter på musikmaskinen där jag söker mig fram i musikens värld och hittar mina favoriter.
Med sensuell stämma sjunger Nina just ovanstående och även om vädret är mulet känns det så i mitt bröst,
Here comes the sun.

Ska iväg på trädgårdsfest i dag Och senare träffa en av mina bästa vänner, som alltid ger värme i själen.
Sedan är det bara morgondagen kvar innan jag ger mig iväg till den riktiga solen, för ett par dagar då jag och en annan vän ska förena nytta med nöje.

Hen som jag reser med då, gör mig varm både i själen och kroppen......:)

Med önskan och hopp om en njutningsfylld dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0