Snabba ryck

 
Visst är det så att vi är i ständig förändring, att vi påverkas av händelser och människor omkring oss?
 
Blev väldigt medveten om det när jag satte mig bakom ratten på min bil, nu på morgonen.
Efter att i tre veckors tid suttit vid sidan om en racerförare som med stor säkerhet och blixtsnabb reaktionsförmåga, kört 600 mil utan någon större incedent, märkte jag att min bilkörning har förändrats (om det är till det bättre kan man nog diskutera)
Som en slimmad ål åkte jag zic zac mellan bilarna, foten på gaspedalen levde sitt eget liv och jag ville gärna öka på, vråla jiiiiihaoooo och låta vinden strömma i mitt hår!
Då vill jag förtydliga att jag alltid åker lagligt men herregud, jag har vant mig vid att då och då ligga i 200 km i timmen, så herregud vad tung foten blir.
Vid rödljusen visste ingen av bilarna runt om, att nu är det tävling, dragracing, så vid övergången från gult till grönt, wroooom....., först ut en blå Reunalt Laguna, vid varje lyse:)
Nåväl, nu är det väl så att prestandan kanske inte kan jämföras med en Corvette, men jag vann varje lopp i alla fall!
 
För att lugna er alla tror jag att det bara tar ett par dagar innan jag trappat ner och blir som vanligt igen!
 
Ha en fin dag i solskenet allihop!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0