På väg

Vaknar upp på ett hotel i Småland, tror jag.
Skäms att erkänna det faktum att inom vissa områden är jag en riktig 08.
Trots att fina Jessica i Göteborg för många år sedan utbrast, vi pratade om dig och sa att Ulla kan inte vara en riktig Stockholmare, för hon är så trevlig!
Men jag ska erkänna, Stockholms gator kan jag utan och innan men Sveriges geografi....katastrof.
Hmmmm.... ligger Karlstad i Värmland eller Närke? Västergötland, Östergötland, Södergötland, Carin Götblad nej men oj, hon är ju inte ett landskap utan polischef, eller......
Njae riktigt så hemskt kanske det inte är, men nästan.
Nu fick jag precis veta att jag befinner mig i Småland eftersom Smålandsnytt är på TV

Nej, upp och hoppa, in i duschen och ner till en förhoppningsvis god hotellfrukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0