🌿

Att resa runt i Sverige och hĂ„lla kurser och föredrag Ă€r en del av mitt arbete som alltid ger sĂ„ mycket tillbaks. Jag kĂ€nner stor respekt för kursdeltagarna som varje dag  arbetar med skötsel, planteringar och annat osvsett vĂ€derlag. HĂ€r stĂ€mmer verkligen meningen"det finns inget dĂ„ligt vĂ€der bara dĂ„liga klĂ€der". NĂ€r jag sent i gĂ„r kvĂ€ll kom hem, efter tvĂ„ intensiva dagar i Hultsfred, var jag trött, nöjd och Ă€ven pĂ„fylld av den entusiasm och glĂ€dje som deltagarna visat.

Ler nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ den sista konversationen vid dagens slut, dĂ„ arbetsledaren ropade ut "Hörni, glöm inte bort att lĂ€mna storlekarna sĂ„ jag kan bestĂ€lla understĂ€ll inför vintern!" Älskar verkligheten och riktiga mĂ€nniskor!🌿 (null)




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0